Invert Color
A-
A
A+
न्युन व्यान्डविथ
Print
नेपाली
Online Application
ECIS Login
Bagmati Province Government
Ministry of Social Development
Hetauda, Nepal
Province Government
Ministry of Social Development
Bagmati Province,Hetauda
Toggle navigation
हाम्रो बारेमा
परिचय
मातहतका कार्यालयहरु
कार्य जिम्मेवारी
दरबन्दी संरचना
मन्त्रालयका कार्य क्षेत्र
संगठन संरचना
कर्मचारी
कार्यक्रम/योजना
नीति
कार्यक्रम तथा बजेट
प्रगति
मार्गदर्शन
कार्ययोजना
मस्यौदा
ऐन, नियम, निर्देशिका
ऐन
नियम तथा नियमावली
निर्देशिका / मापदण्ड
कार्यविधि
गठन आदेश
अन्य
अध्यादेश
विद्यान
आन्तरिक नियन्त्रण प्रणाली
सूचना पाटी
सुचना तथा समाचारहरू
प्रेस विज्ञप्ती
बोलपत्र
अन्य
शैक्षिक परामर्श
प्रकाशन
बुलेटिन
सूचनाको हक
गठन आदेशहरू
डाउनलोड्स
फारम
ग्यालरी
फोटो ग्यालरी
भिडियो ग्यालरी
अडियो ग्यालरी
विद्युतीय सेवाहरु
एकीकृत कार्यालय व्यवस्थामन प्रणाली दर्ता चलानी (GIOMS)
विद्द्तिय सरकारी लेखा प्रणाली (IPFMS )
विद्युतीय हाजिरी प्रणालि
प्रादेशिक विषयगत मन्त्रालय बजेट प्रविष्टि प्रणाली (PLMBIS)
Centralized Email System
सार्वजनिक सम्पत्ति व्यवस्थापन प्रणाली (PAMS-V2)
सम्पर्क
सुझाब
CGS
Hari Prabha Khadgi (Shrestha)
Home
Profile
Hon. Minister of Social Development
Hari Prabha Khadgi (Shrestha)
Hon. Minister of Social Development
Recent News
२०८२ जेठ सम्मको खर्च शीर्षक/क्रियाकलाप अनुसारको खर्चको फाँटवारी
२०८२ वैशाख सम्मको खर्च शीर्षक/क्रियाकलाप अनुसारको खर्चको फाँटवारी
सामाजिक विकास कार्यालय, ललितपुरको सामुदायिक विद्यालयमा सिक्दै-कमाउँदै, कमाउँदै-सिक्दै कार्यक्रमका लागि छनोट भएका सामुदायिक विद्यालयहरु र सम्झौता सम्बन्धी सूचना।
सामाजिक विकास कार्यालय, ललितपुरको सामुदायिक विद्यालयमा सिक्दै-कमाउँदै, कमाउँदै-सिक्दै कार्यक्रमका लागि छनोट भएका सामुदायिक विद्यालयहरु र सम्झौता सम्बन्धी सूचना।विद्यालय व्यवस्थापन सुधार तथा गुणस्तर अभिवृद्धि कार्यक्रमका लागि विद्यालय छनोट गरिएको सूचना।
शैक्षिक परामर्श तथा भाषा शिक्षण केन्द्रहरूको नवीकरण सम्बन्धी अत्यन्त जरूरी सूचना।
सीप परिक्षण मूल्यांकनकर्ता तालिम संचालन सम्बन्धी सूचना
सामाजिक विकास कार्यालय, ललितपुरको अपाङ्गता भएका व्यक्तिहरूको सशक्तीकरण कार्यक्रम गर्ने संघ संस्था छनौट तथा संझौता गर्न आउने सम्बन्धी सूचना।
×
Email to Friend
Full Name
From
@
To
@
Description